äntligen

min blogg är fixad! yesyesyes! Mikaela hjälpde mej dock.
bättre blev det iaf, men ska nog ändra om hela bloggen sen, ska ta massa nya bilder,
så det kommer väll bli nått nytt med bloggen så småning om :),
Eftersom min kamera vill inte föra över bilderna till min datorn.. nått knas.
Kanske ska lämmna in dej imörn.
Idag blev det elin typ hela dagen, mest skrattat har vi gjort o snackat,de vanliga..
sen vid halv10 träffade vi malin, hon hade färgat sina hår brownie, sötnos blev jättefint!

Imorgon har vi nått knas i skolan, vi ska typ gå flera kilometer?:s
ommmmg. Efer det blire hem till elin och fixa sig(+bytaom) sen tillbaka till skolan o ha lite svenska
sen drar jag till tandläkaren i v-ås. eheh pusspåt..
senare ikväll blir det sängen iaf, senare blire sängen då.
nej nu ska jag fixxa mej lite, hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihihihhi taaack babe!



assså minaben är döda sen vi gick dom där 9 km :(((

din blogg blev ju jätte bra sötiiis,

pussS!

2009-09-09 @ 11:57:12
Postat av: E

ahhah SoM valigt, men mossor me kul harvi jjju!

men vi e rätt mkt knaaaasiga, men de behöver man ju va... hihi bäääääst har vi gmn!;*

2009-09-09 @ 14:25:03
Postat av: Julia

den blev jättefin, mys! :)



puss!

2009-09-25 @ 21:51:07
URL: http://femindianer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0