Jag bestämmer




utväxt. Hur snyggt äre lixom? visst de flesta får det men varför inte bara färga?

nya mobiler. De går ju fan bara sönder hela tiden, har typ haft flera stycken men alla bara går sönder! åh jag blir galen..

vintern. uschuschusch det blir så jävla kallt, man vill ju knappt gå ut lixom? Hallå vem gillar snö? typ en 4a åring.





blondt hår. SÅÅÅÅÅ SNYGGT! det är ju därför jag har det lixom, daah? passar typ till alla färger också :)

malin & elin , åh hur bra är dom inte lixom? hur snälla som helst verkligen, älskaaar eeer!!

Gamla mobiler. Dom är ju toppen, lixom kan tappa dom i bakcen flera 1000 gånger utan att dom går sönder!
visst kanske inte är så snygga , men de duger iaf sålänge.


Kommentarer
Postat av: Anonym

wohowww vem hissar inte oss?

jah äälskar dejj ;*

2009-10-08 @ 19:34:57
Postat av: maaallliiiin

ojj glömde skriva att de va jag som skrev kommentaren ;)

2009-10-08 @ 19:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0