IDA MOHEDE'

jag saknar dejj.. kmr aldrig glömma allting.
du var som en storasyster förr mej. kunde säga allting till dej, du fanns där.
du var jämt här. det känder bra. jag glömmer dej aldrig, du var så bra
och jag saknar dej så jävla mkt, så fort jag tänker på dej så börjar tårarna att rinna
ner för min kind. jag kommer nästan aldrig mera få se dej.
vi hade så kul. så jävla kul. alla minnen alla skojj. sen kom dagen..
dagen jag aldrig glömmer, dagen jag alltid kommer minnas.
jagälskardej
idamohede.
hejdå..


Kommentarer
Postat av: Jennifer

fyfan

2009-10-10 @ 00:54:04
URL: http://theandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

dog hon?!

2009-10-11 @ 09:50:11
Postat av: elias wäfors

och vem (piiiiiiiip) är det där?

2009-10-11 @ 21:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0