fyfan vad äckliiiiiiiit

ojojojj zorryh! har faktiskt vart jätte dålit på att uppdatera idag!!
och idag blev det världens tråkigaste fredag verkligen, och jag menardet.!
det typ började med att maow skulle hem o keka då drog jag o eliiin till lidl o köpte lite godis
haha kände att de behövdess juh ? jaja sen drog vi till elin och kekade lite godis o snacka.
sen skulle ja hem o keka pizza, odå börja jag o malin tjaffsa på sms.. orkade verklige inte vara
med dem då , så jag var hemma hela jävla kvällen hur jävla fucking äckligt som helst :(
buhuhu! men nu äre typ bra mellan oss igenn (y
bra det


Kommentarer
Postat av: Anonym

jajjajaj vi bara inte va igår asso cP!

aja trååååååk babe!<3

2009-10-10 @ 12:49:46
Postat av: Cattis Gustafsson

lär dig stava!

2009-10-10 @ 16:13:07
URL: http://hejcattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0