jag bestämmer ;)




tights! dom går verkligen jämt sönder, jämtjämtjämt! klarar mej inte i en vecka utan att ett hål börja växa på knät. alla mina e typ håliga, blir att köpa nya!


dåliga hårdagar,! usch när håret verkligen är så fel! hela dagen blir förstörd då!
orkar inte vara glad då, tillexempel , håret är jätte bra när man är hemma sen när man kmr till plugget så äre helt fuckedup!


falskapersoner!Det finns störda personer som sprider rykten, tillexmepel

saker som inte stämmer osv.

jaja iallafall...

ja tycker alla sånna idioter kan försvinna ;D

fattar inte hur folk orkar lägga ner så mkt energi på ngt som inte stämmer ,

men det e deras val,

inte mitt liv så ja skiter i vilket.

som tur är inte alla här i världen sånna falska personer





gina tricot!  åååh dom har så snygga kläder! ååh ja blir kär
älskarde verkligen! typ nya kläder varje vecka!
kan inte gå in där utan att komma ut med en påse i handen ;-)


vit kajal! det är verkligen så snyggt, det är det verkligen
o jag skiter i vad ni tycker,
lixom mitt kropp mitt utseende! o ni ska inte få bestämma hur ja ska sminka mej? okej?
och sluta förstöra andras liv genom era äckliga kommentarer!
jag är bara den ja är.


h&ms puder,! åh det är så jävla bra, och skitbilligt också! jag har i styrka 15
och det passar skitbra! , det finns i alla möjliga styrkor,
H&MS PUDER IS SOOO PERFECT! (L)





Kommentarer
Postat av: Anonym

asså shiit :O Du är fan skit fin!

2009-11-15 @ 16:29:03
Postat av: Anonym

asså shiit :O Du är fan skit fin!

2009-11-15 @ 16:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0