home ;)

heeejsan sötnosar!


hemma iggen :(  det varade inte länge men hade faktiskt kul :)
vi softade mest, gick på grönan (vågade faktiskt inte åka insane)
åt god mat,shoppa, basta m.m
jjjääätte kul !

Men det som inte alls var kul var att jag bara hade 300:- med mej, och såklart e allt slut!!!!!!
,köpte ju inte så mkt eftersom jag inte hade råd arg jag blir :'(
och det kryller verkligen av olika människor där!:o
och hotellet var jätte fint också!
mja har inte så mkt mera och skriva,
ni får ha det jätte bra och glömm inte och kommentera min blogg!
pussar!

/ jennifer

(det är nått knäppt med min dator så bilder kommer senare hoppas jag!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack detsamma ! :)

2009-08-04 @ 22:47:37
URL: http://special.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0