världens sorligaste dag.

sista dagen jag satt med catherineälskling i skolan.
sista gången jag och hon satt på bänken.
sista gången vi hade lektion tsm.
ååh, dagen har vart fylld med tårar,
min älsklinng har åkt nu?! hallå det här händer inte ?:s
och sen när hon skulle gå hem, vi ba gav varandra en lång kram,sen försvann hon,
jag grät hon grät malin grät elin grät. fyfan.
man bara såg hur hon gick, det var fan det sorligaste jag har vart med om.
jag skulle kunna gråta när som helst.

btw, dagen sög. hoppas det blir bättre imorgon (utan min catherine i skolan)
efter skolan drog ja o elin t donken , käka en happymeal där ,
sen skulle vi hem o dt typ va skitkallt! euw
men nu orkar ja inte längre , ska väll hitta på nått, o försöka att inte tänka på catherine för mkt,
då kommer tårarna pluppa fram..



catherine på bild ;*

Kommentarer
Postat av: catherine

ja kommer sakna dej massa jennifer!

jag älskar dig. <3

2009-12-05 @ 09:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0