MALINBERNDTSSON(L)

malinberndtsson-

hah guuuud så mke minnen! snart firar vi ett år! kan du tänka dej!?
tiden går så fort!, i januari blev vi kompisar, jag minns att vi hade spanska och vi spelade spel
sen kom det upp en jävla sköldpadda,hahah och vi skrattade halva lektionen, hette det verkligen "sköldpadda"?
haha, vi säger ju "skölpadda" , efter lektionen började vi hälsa mer o mer.
en dag skulle jag vara med emma, men emma hade bestämt med dej okcså, så vi fick vara alla 3.
och vi snackade o snackade, tillslut blev vi kompisar, vi var varenda dag, varenda varenda dag!
sen minns jag inte vad som hände? .. iallfall sen blev det sommar, vi slutade prata, vi var inte på halva sommarlovet!?
kan du tänka dej? vi var bäästavänner? med i** för störde ju våran sommmar? right?
men när medeltisdagarna kom t arboga började vi vara igen , verkligen varenda dag tills skolan började!
haha jag minns så mkt, på minn gammla mobil, så mke filmer och bilder det finns från i sommras,fyyfan
haha vetinte om man ska skratta eller gråta? gråta kanske, för jag har saknat dej så mke..
sommaren 09- ingenting kan slå den sommaren med dej bebe!
Jag minns vårat första dopp, när du ramlade ner för baacken och typ bröt foten?
haha när du satt på diskbänken och ramlade ner o säger att allt e mitt fel.
allt skratt vi delat? när vi kollade på torkel i knipa och jag var alldelles för rädd, ?
när vi skrek: i waned a papaya! NO YOU NOT! 
när jag jämt snackade med simon i telfon , flera timmar, och du bara satt där..
när vi var i sommarstugan?
när vi rodde, men sen såg att himmelen blev svart och fick panik och rodde hem igen?
när vi rodde till ön?
på kvällen när vi rodde ut, och jag låg under filten och det var småkallt?
när vi rodde ut och släppte ankaren?, och sen tappade jag en handuk och skreeek:
MADDIE CAN YOU BRETH?
haha när vi låg i sängarna där inne och fick syn på tavlorna? och gjorde historier? jag tyckte du fick dom bästa tavlorna(a)
och när vi tog kort på min studsmatta och mitt hår var helt platt? hur mkt har vi inte skrattat åt den bilden?
när vi låg i sängarna och hade så tråkit? altså malin.. ja saknar sommaren så jävla mkt, så jäääävla mkt!
herregud alla våra minnen i sommras , jag kan säkert rabbla upp 10000000 till.. men tanken med det hela är att jag verkligen inte vill mista dej, utan att du betyder så mkt för mej malin.. och att jag älskardej massor, massor massor massor! ååååh sommaren 09- med bästa! glömmer aldrig den sommarn asso...

:'(

på våran 1 årsdag får vi verkligen göra nånting kul.

saknardej  älskling..
















Kommentarer
Postat av: malin

åhåhååh jennifer då...

så söt du e!



alla minnena det går inte oh glömma kommer du ihåg när jag låste ut dej oh du satt nedanför min altan oh jag kolla ut oh skrek bebbe?hihi.

hur kul vi harhaft allt i somras vill bara spola tillbaka om det gick,

när vi åkte båten oh när vi badade alldeles utanför eran stuga fast botten var helt geggig där!!



när vi gick till glasskiosken oh någon som vi inte visste ens vem den var sa hej där i skogen ;)

hahhaha madie can you breath?

så jävla kul hade vi!

när vi satt i båten oh spela kort oh prata i mobilen..

jag glömmer det aldrig!!!!!



jennifer..jag saknar dej mer en du kan förstå, vi va bästa vänner jag vet inte om vi är det fortfarande?

vi är typ aldrig..

jag älskar dej bebbe!!

<3



2009-12-01 @ 17:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0