hej jag sitter o gråter på donken typ.

gaalen kväll babbes ;)

haha omg, vi drog till donken vid 6 typ, sen satt vi där o kekade, hehe
typ 1000 tanter&gubbar på donken idag seriöst ;o
haha sötsate gubben evver,! 
Sen sitter jag o elin o pratar o så, sen kom vi in på ***** och jag satt verkligen och störtböla inne på donken
och elin typ visste inte vad hon kunde göra, jag satt verkligen och bööla. :'(
ja... Sen typ satt vi där en lång  stund och grät.

Sen skulle vi iaf gå hemmot, GÅ! hahah, jag är ju så jävla mörkrädd jag klarar verkligen inte o gå därifrån och hem, jag hade verkligen panik , de e ju skog överallt. Ville ju verklgen ringa nån ville ringa s**** men det gick ju inte efter de som hänt dåra..
så jag började  böla igen däär,
sen ringde jag mammi och sa att hon fick komma och hämta oss för jag klarar ju verkligen inte dedär.
Sen kom hon eftter 100 timmar. hahahahahhah sen när vi kom hem fråga ja elin om hon hade min plånbok
men de hade hon inte o de va 500 i den juuuh ;o
så vi åkte tebax o leta som värsta dektetiverna! sen hitta vi den i ett dike , en fet jävla kram där asso!
hahha , jaja puss ska fixxa lite nu .





Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhaha ja min väääscka som den låg i den kan ju bara gå oh dö lr nå ;o så jäävla tur hade vi allt,ahahhahaha!<3

eeeeeeeeeeeeeelin sover du?`ahah bääst!

2009-10-01 @ 14:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0