sjuk?;)

helt jävla sliten vet inte varför , känner att jag inte orkar skolan imorgon.
nejnejnej usch gör verkligen inte det:s
fyfaaan! varför kan inte sommarlovet komma och säga hej till mej?
jag vill ha sommar, inte jävla kallväder, ja höll ju på att dö idag!
man borde ju få skadestånd om man tuppar av kylaan? right?
hahha jag har fett med tråk nu asso.
fårse om de blir skolan imorn, känner mej varm o ont i magen..
men det bli säkert skola imorn , känner mej ba dåligt för stunden.
jag vill bli sjuuuuk nnununnunu!

hahah orkade inte vara seriös med gubbarna, hade bråttom men nu ska jag fixxa lite
sen sova trorjag, hhoppas att jag blir sjukimogon då, hopppe so !
nattinatti






Kommentarer
Postat av: josefin

iiih jah o mamma ska till göteborg i december, kom dit då så träffas du,ja å sara ? :)))))<33333

ja saknar o älskardej babe <3

2009-10-06 @ 18:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0