en saknad jävel

nej du vet faktiskt inte hur jävla mycket jag saknardej.
du fanns alltid där för mej så sjuktbra vardu,
du hade verkligen ett hjärta av guld , det har du ju säkert nu med.
Vad vet jag , för varje dag som går, tappar jag dej mer&mer
saker händer.. vi berättar ingenting för varandra längre.
vi känner varandra snart inte? eller vad kommer hända?
det här får inte hända vill inte tappa dej malin..
jag vill verkligen inte det.
skulle göra vad som helst för att få tillbaka dej ,
men det går ju inte nu, jag har andra vänner och dumed.
vad hände mellan oss egentligen?

missan holmiss kmr du ihåg?
kommer du ihåg när  vi sa halli hallå , och sen hallå halli?
kommer du ihåg när vi var i nora och träffa rasmus,nike,totte?(kmr inte ihåg namnen)
kan nog rabbla upp 100000 minnen,
men det är bara en sak jag vill att du verkligen ska förstå
att jag saknar&älskardej hur mkt som helst..


bästavänner föralltid sa vi faktiskt.
men allt är slut nu? aldrig mera malin&jennifer?
alla våra minnen rinner iväg. Den här känslan går inte att
beskriva.. du var så underbar malin så jävla underbar.
Vi delade på allt.. du kunde komma hem hit och känna dej som hemma
3års vänskap.. men nu är allting över.
6an&7an mådde så bradå. Hade alltid dej i skolan.
8an.. siitter i varsitt hörn, du sitter med de andra och jag sitter där..
på rasterna var det alltid vi, vi hittade på allt..
Nu sitter jag inne på toaletten för jag verkligen inte har någoan att va med..

fyfan altså vad jag saknardej MalinHolmbom, jag älskardej verkligen!
ALLA VÅRA MINNEN , DOM KOMMER ALDRIG FÖRSVINNA UR MEJ, DEM FINNS
FÖRALLTID I MITT HJÄRTA!

föralltid är ett ord man säger i rätt ofta,men det håller ju aldrig förevigt?

:'(








Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-06 @ 10:20:01
Postat av: din malin

du är bäst älsking, ja förstår inte varför de har blöivit så här med ja .. m,en jag saknar dig jue! kommer ihåg tusen minnen med dig med hahahhaha! vi hade ju så jävla kul jämt ingen ting kom emmelan oss och nu är de alölt ,. vi umgås ju inte ens .. <33

2009-10-06 @ 10:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0